marți, 15 octombrie 2013

Cafe caramel - unt de corp hidratant

 
 
Cum tuturor ne place cafeaua, am ales să fac și un unt de corp care să meargă perfect cu crema de mâini,  Cafe latte. Ca toate unturile pe care le fac și acesta are o aromă delicată, dulce și plăcută, fără a parfuma în exces pielea.
 
 
Aroma dulce este dată de extractul de caramel, iar aroma de cafea, de prețiosul unt de cafea.
Untul de cafea se obține prin hidrogenarea uleiul esential de cafea, are un miros superb de cafea prăjită, culoarea este maro deschis, iar textura este deosebit de fină! Este recomandat în tratamentele anticelulită, este antioxidant și refermizant, păstrând toate calitățile uleiului de cafea.
 
Acest unt mai conține unt de cacao dezodorizat organic, ulei de cocos și ulei din sâmburi de struguri organic, dar și vitamina E, de asemenea recunoscută pentru proprietățile antioxidante.
 
Eu recomand toate unturile mai ales după duș, când porii sunt deschiși și pielea absoarbe bine toți nutrienții și evident, după plajă, pentru un bronz evidențiat, o piele strălucitoare și mai ales o refacere rapidă a epidermei în urma expunerii la razele solare.
 
 
Pe mine personal, mirosul de cafea prăjită pur și simplu mă cucerește, deși nu consum decât rar cafea :) Așa că am ales să am la îndemână un unt de corp fin, cu miros subtil de cafea și caramel, pe care îl pot ”savura” cu mare plăcere oricând doresc! :)
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu